Mignone Manó süt

Mignone Manó süt

Téli Grofi Egyszerűen Earl Greyjel

Vizsgaidőszak utáni téli chillezésre

2019. január 26. - Mignone Manó

20190112_110303.jpgMost, hogy végre feltámadtam hamvaimból, és visszatértem a Pokolból, - azaz véget ért nagyjából a vizsgaidőszakom (már csak 1 vizsgám van hátra) - újult erővel csaphatok bele a lecsóba, már ami a blogomat illeti. Bár a lecsót hanyagolnám, ha nem gond, mert egyrészt mindig 5 napig ég tőle a gyomrom, másrészt pedig nem kínzom magamat holmi normális étellel. Én Mignone Manó vagyok, aki desszerten, és édességen él. Vállalom a diabétesszel és odvas fogakkal járó kockázatot. (Igen, tulajdinképpen ez egy szóviccnek indult, csak aztán kicsit félresiklott). Egyébként szintén elgondolkodtató, hogy vajon helyesen írtam-e az első mondatot, már ami a nagykötőjeleket illeti, de - mivel egy flegma szemét vagyok - térjünk át a gofrira. 

Imádom az Earl Greyt, gondoltam jó ötlet gofrit kreálni belőle. Saját felelősségre ildomos kipróbálni, bár aki szereti a mézeskalács ízét, az ezt is imádni fogja. Bár a nagyim megmondta nekem, hogy imádni csak Istent lehet, és... na jó haladjunk, nem tudom mi ütött most belém. 

A hozzávalók a következők:

  • 2 bögre liszt
  • másfél bögre porcukor
  • másfél teáskanál szódabikarbóna
  • 1 teáskanál fahéj
  • fél teáskanál szerecsendió
  • fél teáskanál szegfűszeg
  • 1 csomag vaníliáscukor 
  • fél teáskanál só
  • 100 ml víz
  • 1 filter Earl Grey tea
  • 2 teáskanál karobpor
  • 2 tojás
  • 3 evőkanál olaj
  • 50 ml tej

 

Tehát...

1_7.jpg

Hihetetlenül bámulatos feladatokat kell végrehajtani a recept manifesztálásához. Az egy dolog, hogy a száraz hozzávalókat össze kell keverni. De kapaszkodjatok meg...

2_7.jpg

...teát is forralnunk kell hozzá. Igen, jól hallottátok. Nem könnyű, tudom, de ha összeszedjük a bátorságunkat, akkor talán sikerülhet. 


3_5.jpg

Itt jön a szituáció legmegdöbbentőbb része: a száraz hozzávalókhoz hozzáöntjük a nedves hozzávalókat, valamint hozzáütjük a tojásokat is. Fantasztikusak vagyunk!

Ezután fogunk egy kanalat, gödröset, vagy fából barkácsoltat, esetleg egy gyártósorról szabadultat, amit kínai munkások festettek le 5 jüanért. De ezt egyén válogatja, mindenkinek a fantáziájára bízható a döntés. Segédeszközünkkel megkavargatjuk a kavargatni valót.

20190112_103944.jpgMajd pedig beleöntjük kecses mozdulatokkal a tésztát a sütőbe - mármint a gofrisütőbe - és megsütjük reggelire. Vagy ebédre, vagy vacsorára. Ezután kiszedjük a sütőből, rátesszük egy tányérra, és megesszük. A képen egy gofrisütő kiálló kockái láthatók. Biztos sokat edzett... Igen, ezt teszi az emberrel a vizsgaidőszak, megöli a lelket, és megfosztja az embert a humorérzékétől. Mindenesetre sok szerencsét az elkészítéséhez!


20190112_110604.jpg


20190112_110815.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mignone-mano-sut.blog.hu/api/trackback/id/tr2114570862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2019.01.27. 00:28:38

Ehhez hasonló receptet még nem láttam, eléggé egyedi ötletnek tűnik ,de én pont odavagyok az ilyenekért, úgyhogy kipróbálom :) www.ujsagomat.hu/penny-market/lapozhato-reklamujsag-csutortoktol-24-01-2019/ Itt néztem hozzávalókat
süti beállítások módosítása