Mignone Manó süt

Mignone Manó süt

Áfonyás Puding

A világ legkönnyebben elkészíthető gyümölcspudingja

2019. január 05. - Mignone Manó
20190105_043036.jpgTaláltam otthon áfonyás gyümölcslevet és 3 másodpercnyi mérlegelés után eldöntöttem, hogy adok legveszedelmesebb pudingokról szóló fantáziáimnak egy esélyt a megvalósulásra. Íme tehát a világ legegyszerűbben elkészíthető áfonyás puding receptje.

A hozzávalók a következők:

- 400 ml + 100 ml áfonyalé

- 3 evőkanál liszt

- 4 evőkanál kristálycukor

- 1 csomag vaníliáscukor 

Opcionális: valamilyen gyümölcs, vagy keksz a tetejére, vagy elkeverve benne, én mazsolával szórtam meg. Igen, én szeretem a mazsolát, lehet engem utálni érte. 
A 400 ml áfonyalevet felrakjuk forrni, addig pedig a száraz hozzávalókat elkeverjük a maradék 100 milivel. Ha a nagyja felforrt, akkor mehet bele az apraja, és takarékon elkezdjük kevergetni, hogy ne kapjon oda. Ha odakap, vége a játéknak. Gusztustalan, megszenesedett lisztmócsingok fognak a pudingban úszkálni. Ezt senki nem akarhatja. Ezért nem árt az óvatosság.


1_5.jpg

Gondos precizitással kevergessük pudingunkat, egészen a forrás pillanatáig. Ekkor nagy bugyborékok fognak felszakadni a krémből. Ez egy isteni jel, hogy vége a munkánknak, és megpihenhetünk.


20190105_042631.jpg

Ekkor a forrongó desszertet kis pohárkákba öntjük. Ezután várunk, hogy kihűljön. Ha ez bekövetkezik, akkor tálalható állapotba kerül. Ildomos meghinteni tetejét valami dísszel. A csokireszelék is egy jó ötlet. Így utólag lehet jobban is passzolt volna hozzá a mazsola helyett, de most már úgyis megettem. Úgyhogy mindegy. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mignone-mano-sut.blog.hu/api/trackback/id/tr8714538062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása