Mignone Manó süt

Mignone Manó süt

Citromos Torta

A Starbucksos Lemon Loaf Cake ihlette házi sütemény

2019. március 03. - Mignone Manó

suti.jpgAz Egyesült Államokban eléggé felkapott Iced Lemon Loaf Cake-et próbáltam megcsinálni otthon  az interneten fellelhető homemade verziók alapján. Mivel az eredeti Starbucksos süteményt sajnos még nem kóstoltam, így fogalmam sincs, az milyen lehet. Viszont így házilag elkészítve istenire sikerült az én Citrom Tortám. 

A recept, ami alapján dolgoztam, nem titkoltan jobbnak állítja magát az eredeti Starbucskos verziónál, mondván:

This homemade lemon pound cake tastes even better than the Starbucks Lemon Loaf!

És elég részletesen taglalja, hogy mit hogyan kell csinálni a sikerhez. Úgyhogy csak minimális változtatásokat eszközöltem rajta. Egyrészt íme a videó, amiben beavatlak titeket hatalmas citromos süti készítő szakértelmembe. 

Másrészt azért le is írom nektek, biztos, ami biztos.

A kezdetek kezdetén a cukrot összedolgoztam a tojásokkal és a margarinnal. A vidiben elmondom, hogy amúgy azért 3 tojást tettem bele, mert abban bíztam, hogy a 2 "nagy" tojást felválthatja 3 kisebb. Ezután érkezett a sütőpor és a só, majd pedig a citromlé, a vanília aroma és végül az író.


alap.jpg

Ezután jött bele a liszt, egy kicsit több az előírtnál, mert úgy éreztem így jobb lesz. Több részletben amúgy. A tésztánkat kretén módon nem egy hosszúkás tepsibe öntöttem, amit utólag már tényleg bánok, de mindegy, hanem kerekbe. 200 fokon kb. 30 percig (változó lehet), sütöttem, majd még forró állapotában citromlével összekevert porcukrot öntöttem rá. Ezt jól magába szívta a tészta.

alap2.jpg

Miután a sütemény kihűlt, a tetejére egy jóval szilárdabb halmazállapotú cukormázat öntöttem és nagyon boldognak éreztem magamat tőle. Íme a végeredmény.


Hogy jobb-e az eredetinél? Ötletem sincs, mert azt nem kóstoltam. De ezt kóstoltam, és nagyon finom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mignone-mano-sut.blog.hu/api/trackback/id/tr7414665319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása