Mignone Manó süt

Mignone Manó süt

Ez is megvolt sorozat #1 - Vanília torta próba/teszt

Csekkoljuk le, hogy hogyan készítem el a TheScranLine "könnyű vanília tortáját"

2018. október 13. - Mignone Manó

Új rovatot indítok a blogon, melynek célja, hogy menő manó youtuberek süteményeit próbára tegyem. Illetve magamat állítom kihívások elé: megállom a helyemet a receptek ismeretlen terepén, vagy kudarcként könyvelhetem el próbálkozásaim gyenge fuvallatát? A kérdés megválaszolását a nézőre bízom. 

A videóm indexképe nem hazudik. Tényleg ilyen fejet vágtam a torta elkészítése közben. Az az igazság, hogy rettenetesen nehéz szülés volt, pedig egy könnyed októberi gyermeket ígértek nekem álmaim a sütemény formájában. Hogy hagyhattál cserben, ó, én drága vanília tortám?! Hát mit vétettem ellened? 

A bejegyzés trackback címe:

https://mignone-mano-sut.blog.hu/api/trackback/id/tr7514299763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása