Mignone Manó süt

Mignone Manó süt

Politikamentes Narancsos Palacsinta

2019. február 24. - Mignone Manó

20190212_213649.jpgÚgy éreztem, hogy eljött az idő, hogy leteszteljem azt a narancsos palacsinta receptet, amit a neten szörfözve találtam. Nem szó szerint szörfözve, de ez most mellékes. 

A lényeg, hogy megcsináltam, amit meg kellett tennem, fogtam a lisztet, a cukrot, margarint, a szódabikarbónát, az ételfestéket és persze narancslevet. Ezeket összekeverve megkaptam a tésztámat, amit aztán kisüthettem palacsintasütőben, amit magyarul serpenyőnek hívnak. A serpenyő alját beolajoztam, hogy ne égjen oda az alja az egésznek, és ne legyen fekete, mivel a célom szerint sárgává kellett változnia az ételfestéktől. 

 

Íme az elkészítés menete. Döbbenetes meglepetéseket hordoz magában:

1_10.jpg

Itt láthatjuk, ahogyan a szódabikarbónás lisztet a cukorral, majd a margarinnal keverem össze. Ezután kerül bele a narancslé.


2_10.jpg
Majd következik az ételfesték. Ügyeljünk a mértékekre vele. Ez rettenetesen fontos. Hogy miért? Nem tudom, de így sokkal bölcsebbnek tűnhetek. 

Íme a végeredmény:

20190212_213642.jpg

Gyönyörű lett. Megláttam, mikor elkészült, és azon kaptam magamat, hogy felsírtam boldogságomban.

 

A hozzávalók a következők: 

  • 1 bögre liszt
  • 3 ek kristálycukor
  • narancsléből amennyi jólesik, vagy ha mazochisták vagyunk, akkor annyi, amennyi nem esik jól
  • 2 ek vaj/margarin
  • 1 tk szódabikarbóna

A bejegyzés trackback címe:

https://mignone-mano-sut.blog.hu/api/trackback/id/tr1614645561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása